marți, 4 mai 2010

Ma gandeam...

Ma aflu la Lorin in Londra si citeam....brusc mi-a venit o idee grozava! Cand precizez cuiva de cartea pe care o scriu inca din primul an de facultate, ce ulterior s-a transformat in postari pe blog iar la sfarsit voi aduna tot si voi realiza o carte pe care sper sa o public, toata lumea ma intreaba despre ce scriu. Raspunsul pe care il dau este ca scriu despre diversele perspective pe care le am asupra vietii. Insa tot ce scriu presupune mai mult decat un punct de vedere, totul se bazeaza pe anumite momente, secvente ce ma determina sa scriu. Asadar m-am gandit sa transform tot ce am scriu intr-o nuvela cu personaje
(fantastice, evident) legand de ele intamplarile iar la final invataturile...ca in fabule spre exemplu. Mi se pare mult mai diplomat din partea mea sa povestesc niste intamplari cu niste persoane reale sub nume fictive de genul Mary, Rebecca sau Daniel. De asemenea cred eu ca un fir epic ar fi mult mai atractiv decat niste capitole cu diverse teme intre care sa nu existe o legatura foarte stransa. Asadar ma aflu in cautarea unor nume, multe nume frumoase, feminine si masculine pentru a rectifica cartea. De asemenea, numele cartii, pe care il aveam in gand inca de cand am inceput sa scriu cartea, cred ca il voi schimba. Orice idee mai buna decat "Teoria generala a vietii unei studente" este primita cu bratele deschise.
Sincera sa fiu ma gandesc destul de des la o idee pentru coperta, o poza care sa atraga si din care sa reiasa titlul cartii. Ma gandesc daca nu as avea titlu, sa se inteleaga doar din poza de pe coperta ideea cartii. Oricum, voi avea si titlul si o coperta frumoasa, insa acestea trebuie sa fie foarte bine alese.

p.s Cand voi ajunge in Iasi voi reveni cu detalii despre Londra - Capitolul 2!
p.s 2: Am implinit 21 de ani! Trebuie sa intru in panica ca incep sa imbatranesc....sau mai am timp sa ma bucur de viata? :)

Va pup si va imbratisez,
Cu drag, aceeasi eu!

4 comentarii:

creatza spunea...

ma gandesc eu asa la mintea mea creatza...sa fiu eu rebecca cumva?:)))

andra spunea...

iar incepi cu imbatranitul tau???depresiva n-ai mai fost anul asta de ziua ta?:)))wake up, te ajung din urma, nu e inca niciun stres:P abia 21. pana la 91 mai e:))) cat despre nume, ma gandesc, te anunt cand termin:)) pana atunci, pofta de scris si oceane de idei!

Rosu Loredana spunea...

Este prima data cand accesez blogul tau,din plictiseala recunosc..poate si din ceva dorinta de nou si sincer iti spun ca sunt impresionata! Scrii foarte profund , intens si daca te hotarasti sa publici o carte sa stii ca voi fi si eu printre cei curiosi sa o citeasca.Totodata ,simt ca am reusit sa cunosc o parte din personalitatea ta si vreau sa te felicit pentru ca esti printre exceptiile de fete din zilele noastre.Mai rar.Bravo!
P.S care e cartea ta favorita?

Ruxandra spunea...

Buna Loredana, voi incepe prin a-ti multumi de cuvintele frumoase!Pentru mine, accesarea blogului de catre tine si alte persoane pe care le cunosc sau nu este o mare realizare! Ma bucur si pentru faptul ca ti-ai exprimat dorinta de a-mi citi cartea...sa stii ca persoanele ca tine ma fac sa cred si mai mult in posibilitatea publicarii cartii mele. Iar ca si carte favorita, din pacate nu ma pot limita la una, dar am sa iti spun si de ce: "Omul care aduce ploaia" de john Grisham este cartea care m-a marcat din punct de vedere profesional, autorul fiind un avocat pensionat iar personajul principal din carte fiind chiar el in studentie, intrand in bransa avocatilor cu un caz exceptional pe care de altfel l-a si castigat; cea de-a doua carte favorita este "Ciuma" de Albert Camus care m-a tinut cu sufletul la gura pana la final. Sunt carti foarte bune dar eu zic sa nu mergi pe premisa ca mie imi plac, te sfatuiesc sa le citesti si sa-ti faci propria opinie despre ele! Te pup, o zi frumoasa!