vineri, 5 martie 2010

Acasa la mami...

Am ajuns acasa!Home sweet home! Epuizata dupa un zbor plictisitor si prea lung, stresata ca am de recuperat o sapatamana de la facultate, obosita dupa atata plimbat dar extrem de fericita si implinita pentru ca am stat cu Lorin, pentru ca am baut cafea pe strada, pentru ca m-am plimbat de ma dureau picioarele, pentru ca era sa pierd avionul la intors dar totusi nu l-am pierdut, pentru ca am fost in mijlocul agitatiei pe Oxford Street vineri seara, pentru ca m-am pozat cu pinguinii de la gradina zoologica pentru ca am stat si am mancat ciudatenii la restaurant etiopian, tailandez si alte alea...pentru ca...am facut shopping de nu stiam care e bagajul de mana si care de cala la intors, pentru ca am vazut Londra de sus din London Eye, pentru ca imi venea sa plang cand am scos lucruri din bagaj pe aeroport pentru ca era mult prea greu...pentru ca....
Sunt fericita ca am ajuns cu bine, ca m-au asteptat dragii mei parinti la aeroport, acasa asteptandu-ma felul preferat de mancare. M-am bucurat cand ei s-au bucurat de micile atentii si m-am bucurat cand ma priveau in poze si se bucurau pentru mine...
Bagaje,maine imi fac iar bagajele! Ma asteapta studentia la Iasi, Carmen, prietena mea, Catalina denumita si "gaina"  si proful de Civil si profa de Penal! Ma asteapta dreptul financiar, dreptul bancar...o cura de detoxifiere pe care mi-am propus-o, inscrierea in liga studentilor, pregatirea pentru Conferinta a unui film si scoala pr-zisa!
p.s Adaug cateva poze iar restul le gasiti pe facebook!
Va pup si va imbratisez...
Sunt extenuata ...mi-e somn..mi-e sete...
Mi-e sete de apa dar si de scris pe blog , mi-e sete de Iasi dar mi-e sete si de Londra, mi-e sete de viata!








 

2 comentarii:

Unknown spunea...

Va mai asteptam si sa aveti o primavara superba ! :D
Te sarut bubu !

andra spunea...

just :X